Cursus 'Heel de mens'.

28 januari 2013

Cursus 'Heel de mens'.

Uitnodiging

We staan aan het begin van 2013. Tijd voor nieuwe plannen on de toekomst van de afdeling vorm te geven. In 2014 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats, het komende jaar werken we hier met de hele afdeling naartoe. Een begin is daarbij de cursus ‘Heel de mens’. We willen tijdens deze cursus samen de achtergrond van de partij bespreken en bekijken wat dat betekent voor Meppel. Zo kunnen we samen als afdeling een goede basis neerleggen voor wat komen gaat.

De eerste bijeenkomst zal plaatsvinden op 28 februari om 20:00 uur in het ‘Drukkerijmuseum’. De cursus bestaat uit zes bijeenkomsten met de volgende data: 28 februari, 21 maart, 11 april, 2 mei, 23 mei en 13 juni.

Namens het scholingsteam zal Lian Veenstra naar Meppel afreizen om de cursus te komen geven. Bij velen van jullie al bekend, voor anderen een goed moment om haar te leren kennen. Ze is erg betrokken geweest bij de ontwikkeling van de afdeling en weet daarom als geen ander welke uitdagingen we nog tegen zullen komen.

De vorige scholingsavonden zijn, naast dat ze leerzaam waren, ook erg gezelling gebleken. We kijken er naar uit om samen mooie plannen te maken voor het komende jaar en vooruit te denken naar 2014.

Namens het bestuur,

Kees van Leeuwen