Handschoenen Actie van de SP-afdeling Meppel

4 oktober 2011

Handschoenen Actie van de SP-afdeling Meppel

Zaterdag 8 oktober gaan we actie voeren. We doen mee aan de solidariteitsketting voor de mensen in de sociale werkplaatsen en voor mensen, met een gesubsidieerde baan. Het kabinet pakt deze mensen keihard aan. De SP verzamelt werkhandschoenen met daarop handtekeningen om er een enorme ketting van te maken: een ketting van solidariteit.

Veel SP afdelingen doen hier al aan mee en melden dat mensen zeer enthousiast reageren en de ketting steeds langer wordt.

Het is de bedoeling, dat we vanuit het centrum van Meppel, mensen vragen hun handtekening te zetten op een handschoen en eventueel ook een boodschap aan het kabinet.
We starten om 11.00 uur en gaan door tot in ieder geval 13.00.
De plaats waar we staan met een stand/tent is tegenover V&D, in de Hoofdstraat.
In de stand komen ook posters te hanger en liggen folders.

We roepen jullie op om mee te doen aan deze actie. De SP is een echte actiepartij. Het is goed om dat ook weer eens duidelijk te laten merken. We hebben een belangrijke en duidelijke boodschap.
Voor informatie en om te laten weten dat je komt, bel met Kees van Leeuwen, telefoon: 0522 852379 / 06 57592671
Maar ook zonder dat ben je meer dan welkom.

Meppel start als eerste afdeling uit Drenthe hiermee.
De zaterdag daarna volgt Hoogeveen en daarna de andere Drentse afdelingen.

Tot zaterdag.